Forum: PS2 Game Backup - Discussion about backing up your PS2 discs. Discussion of warez is not allowed.

The above video goes away if you are a member and logged in, so log in now!

Would you like to get all the new info from
PSX-Scene in your email each day?

Want to learn more about the team keeping you up to date with the latest scene news?

Read about them now!

Check out our Developer bios, too!

User Tag List

Thread: help met branden van psx2 spel

Results 1 to 3 of 3
  1. #1 help met branden van psx2 spel 
    lovergirl37 Guest
    wie kan mij helpen ik heb een psx2 spel gecopieerd maar hij doet niks in de psx hij vraagt steeds op een psx2 spel wat ik ook probeer hij doet het niet wie kan mij helpen en dan wel in het nederlands want mijn engels is bar slecht
    Reply With Quote  

Cpt_Obvious Guest
    English? Or does anybody here know Dutch? (I think that's what is spoken in Netherlands at least.)
    Reply With Quote  

Sjako Guest
    Hallo Lovergirl.

Het niet werken van een kopie gebeurt iedereen. De vraag is: hoe is het spel gekopieerd en wat was de source?

Als je een spel gedownlod hebt van internet in een BIN formaat met een CUE file dan is NERO of CDRWIN een goede tool om de CD te fikken. CUE file selecteren en gaan!

Als je een kopie maakt van een CD spel, dan is CLONECD de ideale tool. Wel moet je brander dan VOLLEDIG ondersteund worden. Als dit niet het geval is moet je eerst een image maken en vervolgens patchen. Patches kan je vinden overal op het net, FF Googelen.

Als je een DVD spel hebt gekopieerd moet je als pakket PRIMODVD hebben.

Goede jaarwisseling, Ronald .
    Reply With Quote